Google+

Friday, July 2, 2010

Freddy's Friday Night Dance Party!: Somebody Do Somezing Edition!

fromdusktilldawn

Welcome once again my fiery fiends, to the hottest club in Fudrucker NE, Freddy's Friday Night Dance Party! And boy is this one going to get steamy, as I truly have brought the heat with tonight's Dance Party. So grab yourself a towel to wipe away the sweat that's sure to pour…wait, not that towel, that's my…um, special towel…yeah, use that other one, the one that isn't crunchy and stiff. Okay, now keep that towel handy, as I am about to introduce you to the mistress of the macabre, the epitome of evil, the most sinister woman to crawl on the face of the Earth. Lowly dogs, get on your knees, bow your heads and worship at the feet of…Santanico Pandemonium!

Told you that shit was going to be hot, didn't I? Put you tongue back in your mouth, and that other thing too, please…there are kids here. The song, titled After Dark, was written by Tito Larriva, Steven Hufsteter and performed by Tito & Tarantula specifically for 1996's From Dusk Till Dawn. Tito & Tarantula - who also did music for Robert Rodriguez's previous breakout hit, Desperado – also plays the house band of the greatest strip club ever known to man, woman, and child, the Titty Twister. Seriously though, who cares about the song? It's okay enough, sure, but this clip is what it is because of Santanico Pandemonium herself, Salma Hayek.

If at anytime you were to ask me what I think are the hottest movie scenes of all time, this is one that would come immediately to mind, there's no doubt about it. You have this rough and obnoxious bar, crawling with scum and criminals, yet, the second Santanico Pandemonium comes out for her sensual performance, the Twister comes to a stand still. In more ways than one. Can you blame them? The only thing I don't dig is the Tarantino foot suck…that shit is so gross…nasty foot sucking mo fo, and you know he wrote that shit with himself in mind for the role too. Nasty. But boy was Hayek as hot as she ever was in From Dusk Till Dawn, and she is still quite gorgeous now, but her ability to charm snakes seems to have waned a bit…

…She straight climbs up on that bitch! I wonder if that human ladder thought for a brief sec that she might get some of that Tarantino foot suck love? Sorry honey, you ain't Tarantino.

3 comments:

  1. I want to marry the second video.

    ReplyDelete
  2. Damn, when was THAT interview? And WTF was a snake doing on the ground? Holla!

    ReplyDelete
  3. Simon: I understand...I did too, until I learned it never would help with the dishes.

    Aaron: It was only like a month ago I believe. I love when she screams no like she's being eaten by a dinosaur. It's great!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chuck Norris Ate My Baby is in no way endorsed by or affiliated with Chuck Norris the Actor.